FANDOM

Na 05.03.2006 były narodziny "GTA United." Wtedy Aschratt wpadł na pomysł, aby przekształcić mapę "GTA Vice City" na "GTA San Andreas". Idea "VC2SA" urodził. To nie trwało długo, a pierwsze naukowcy z Aschratt dołączył 'VC2SA ", projektu, co było znane przede wszystkim pod nazwą" Mod Vice City ". Na 01.04.2007 godzinie 12 było w końcu zrobić. Beta 1 z "Vice City 2 San Andreas" zostały zwolnione; pierwszym krokiem było zrobione. VC2SA nie musiał się obawiać konkurencji wtedy

Tymczasem teraz użytkownik AMD miał na 30.12.2006 sam pomysł, Aschratt z 'VC2SA "; z tą różnicą, że amdS celem było, aby przekonwertować mapę" GTA III "na" GTA San Andreas ". Zespół został założony LC2SA szybko, też, co w końcu wydany na 02.06.07, 2 miesiące po premierze VC2SA, Beta 1 z "Liberty City 2 San Andreas", drugi krok zrobić.

Sojusz z dwóch drużyn: 27.05.2007 był już dzień ważnej decyzji dla modyfikacji. Oba zespoły VC2SA i LC2SA, pod wiodącym z Aschratt i AMD , zdecydował się być jednym wielkim zespołem współpracy;. wielka modyfikacja GTA Worldmods i GTAInside, Grand Theft Auto United, urodził Od teraz zespół pracował już rozdzielono na cele zastąpić mapę "GTA San Andreas" z mapą "GTA III" lub "GTA Vice City" - pracowali na cel, aby zastąpić mapę "GTA San Andreas" z obu map 'GTA III "i" GTA Vice City "jednocześnie. <p style="margin:0px10px1.5em;font-size:12px;font-family:'TrebuchetMS',sans-serif,Tahoma,Arial,Verdana;color:rgb(51,51,51);line-height:18px;">Rozwój potrzebne prawie sześć miesięcy, ale w końcu uwieńczone sukcesem. On 03.11.2007, tydzień po ogłoszeniu, że VC2SA i LC2SA Drużyny przekształcona w jeden wielki zespół, Beta 1 of 'GTA United "został wydany, który zastąpił teraz mapę" GTA San Andreas "z mapą" GTA III "i" GTA Vice City ", to co nie było cały czas w suchych ręczników.

Następnym krokiem było Beta 1,1 z "GTA United", który został wydany na 05.04.2008. W tej wersji beta 1,1 bugów wielu zostały ustalone, a także nowe rzeczy zostały dodane.

Po premierze 'GTA United 1,1 ", w następnym etapie, rozwój" GTA United 1,2 "już się rozpoczęły. Od tego momentu postęp w mod przyszedł krok po kroku, upośledzona przez rzucenie większej i bardziej członków zespołu, w tym liderów pierwotnie AMD i Aschratt .  GTA United 1.2 wydany, po ponad 4 latach rozwoju, na 16,12 0,2012, teraz pod wiodącym z ATP i LiveLife . Stanowi najnowszy i największy kamień milowy w historii 'GTA United'. Więc 'GTA United 1,2 "nie jest tylko nową wersję, to nowe doświadczenie. Posiada całkowicie lepsze zaplecze techniczne, więc nie jest nowy system regulacji granicy, a także struktura map i skrypt został przeprojektowany od podstaw, więc gra jest znacznie bardziej stabilny teraz.Na stronie funkcji, "GTA United 1,2 'zawiera mnóstwo ulepszeń map, takich jak stałe dachy, garaże, sklepy nowych nowych i różnych wnętrz dostępnych.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki